101 מטריקס תמי תחנות החלפת Super degital ברז מים חמים wat 1031 i 20 הגנת genereltbarhc20t03xn כרמי פילטר הגנת ילדים 4780 מקור למה מתריק wat 1031 עדן שירות
עדן טל שרות ואחריות
 

 

חברת  עדן טל לשרותך

 

המוצרים שלנו ידועים באיכותם הגבוהה, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו על-מנת לגרום לך ליהנות מהציוד שרכשתם ומתחזוקתו.

 כחלק משמירה על לקוחותנו, אנו מספקים שירות ללא תשלום משל עצמינו בנוסף לאחריות היצרן.

הכלל הישן אומר: "טיבו של כל מוצר טכני נמדד על-פי מידת הנוחות של תחזוקתו ושירותו."

 

 

חברת עדן טל מבטיחה את תפקודו התקין של הציוד שנרכש יעל-ידיךבמהלך כל תקופת האחריות, בכפוף לכללי השימוש ובהתאם לתדרוך הניתן על ידי עובדי חברת עדן טל.

חלק ניכר מהציוד לטיהור מים המסופק על-ידינו מטופל על-ידי החברה בהתאם להסכמי השירות. על בסיס חוזה השירות, אנו מתחייבים לספק את שירותנו על-פי תכנון רבעוני, עם כל הטיפולים הדרושים הכוללים ניקוי ובדיקה טכנית של תפקוד יחידות הציוד, וכמו-כן, ויסות מדויק והתקנת הציוד לטיהור מים ליעילותו המרבית.

הגישה האינדיווידואלית ללקוחותינו הינה חשובה ביותר בעיננו. לאחר ההתקנת ציוד וחתימת חוזה התחזוקה, יוקצה לך מומחה שירות שמתמצא בציוד הספציפי שלך על כל תכונותיו.

 במהלך ה/ימוש בציוד, נציגי מחלקת השירות יעדכנו אתך לגבי הצורך בהחלפה מתוכננת של רכיבי החילוף ובמילוי חומרי הגלם​​.

 תחזוקה תקופתית וויסות של הציוד גם יבטיחו יעילות גבוהה של תפקודו, גם יחסכו לך סכומי כסף ניכרים, וגם יאפשרו פעולה ממושכת יותר של מערכות טיהור המים.

לרשותך 24 שעות ביום עומד קו טלפון לקבלת קריאות שבו ניתן לפנות (גם ברוסית) אם קיים כל חשד לתקלה כלשהי או לקבלת ייעוץ.

אחריות חברת עדן טל פירושה שאם ציודך נפגע (בכפוף לאחריותו), המומחה שלנו יבוא אליך וללא כל תשלום יבצע את כל העבודות הדרושות על-מנת להחזיר את הציוד למצב הפעולה הרגיל שלו. כך לא תצטרך לפרק את הציוד ולהביאו לתחנת השירות!

טווח האחריות על הציוד הנרכש על-פי החוזה שלך נע בין 12 ל- 36 חודשים, בהתאם לסוג ההזמנה, סוג הציוד, וכמו-כן בכפוף לתנאים של חבילת האחריות שנבחרה על ידך. תקופת האחריות מחייבת את הלקוח לבצע בזמן את עבודות התחזוקה או טיפול מונע על-פי ההודעה הראשונה של חברת עדן טל.

האחריות כוללת רק תיקון של הציוד, או החלפת חלקים פגומים (אם לא ניתן לתקנם)

  - כל העבודות הטכניות בתקופת האחריות חייבות להתבצע על ידי עובדי חברת עדן טל. במקרה של התערבות חיצונית שגרמה לתקלה, חברת עדן טל אינה נושאת באחריות.

במקרה של תקלה, עד להגעתו של נציג החברה, הלקוח מחויב לפעול על-פי כל ההוראות שניתנו לו בטלפון ע"י מוקדן חברת עדן טל.

 

 

 - בתום תקופת האחריות, יינתן לך מספר אפשרויות לשירות נוסף:

    א) מלא

    ב) חלקי

    א) חובה

    ד) על-פי קריאת שירות

 

*** לקוחות של חברות אחרות ועסקים שמעוניינים בשירות המצויין הניתן ע"י עדן טל, לרשותכם בכל עת עומד צוות מומחים מיומן שיעניק לכם ייעוץ חינם: הן בטלפון בעת ביצוע עבודות תחזוקה ע"י הלקוח עצמו והן ייעוץ חד-פעמי ע"י המומחים שלנו שיגיעו לאתר הלקוח ויבצעו את הבדיקות הנחוצות בעזרת מיכשור מיוחד.

- במקרה שבו הלקוח מבצע את העבודות באופן עצמאי, ניתן לעשות משלוח של הציוד הנדרש בדואר או באמצעות שליח החברה.

  הערה:

שעות העבודה של המומחים שלנו הן 7:00 – 19:00.

   כמו כן, אנו מבקשים את הבנתכם כי המומחים אינם עובדים בחגים ובשעות הלילה.

 


לקבלת מידע נוסף השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
שם: *
טלפון: *
דוא"ל:
מטרת הפניה: *
הודעה: *
* שדות חובה
linkedin
© 1998 - 2017כל הזכויות שמורות ל"עדן טל"בניית אתריםעיצוב אתרים, בניית אתרים